Dammråttor

Kära blogg :)
Today I'm proud over myself. Även fast jag inte var i skolan har jag fått mycket gjort. Jag har bland annat städat mitt rum. De ni! Det är inte att leka med. Känns fräscht ja faktist mer än fräscht till om med! Jag har även hör och häpna; tvättat fönstren. Jag är bara för bra :D Det såg inte allt för pjåkigt ut heller(det är en konst ska ni veta) Det var ju sånt himla fint väder idag så jag tänkte; varför inte? Det var bara ett sådant läge(jag gör det väl ca. 1-2 ggr om året?) Så jag är nöjd. Helnöjd! Take a look at my pictures and you will see how everything just shines :) Inga dammråttor här(fast jag är glad för den tiden vi fick)

- Dammråttor for always ♥

Puss&Kram
/ J
 
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0