helgen

Kära blogg :)
SItter här lagom rufsig, lite småhungrig och nyduschad. Jag funderar på att sova (ska jag snart annars orkar jag inte upp imon) Helgen har varit rätt bra. Jag har snart sett allt känns det som. I fredags var jag med Moa. Blev fika, lite shopping och film. "Chuck och Larry - härmed förklarar jag er gifta" Till er som inte sett den - SE DEN ! Grymt rolig film. Innehåller en sådan humor som gör att man inte kan hålla skrattet (eller tårarna för den delen heller) tillbaka. Sedan åkte vi ut till Karro med en liten blomma. Hon fyllde nämligen arton :) Grattis ännu en gång!

I lördags var det jobb, jobb och jobb som åter gällde. Gick hyfsat bra men jag vet att jag kan bättre :) Efter jobbet blev den en fika med frisse och promenad i fontin. Haha, jag är ju lite lat av mig. Så efter halva vägen (kom till en t-korsning) säger jag bara plötsligt:

- Vi tar den här vägen!
- men Jenna, tänk om vi går vilse? jag menar uhu. Ditt lokalsinne har väl aldrig varit särskilt bra.
 
Tack vare mitt lilla val fick gå ca. 1 km extra. Jaja, äventyrslusten är det inget fel på! Motion är ju alltid bra eller vad säger ni? Blev vinkväll senare ute hos Mattias och Linda. Det var rätt roligt :) Nu sitter jag här då som sagt och funderar starkt på att lägga mig.

Puss&Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt, tkr jag med :)

2008-04-07 @ 06:21:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Joo jenna du vart ju rätt full med XD ..

- ÄR BÄCKLUND SINGEL?

hahah du var bäst.

2008-04-29 @ 22:44:42
Postat av: Anonym

Joo jenna du vart ju rätt full med XD ..

- ÄR BÄCKLUND SINGEL?

hahah du var bäst.

2008-04-29 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0