Helgens äventyr

Kära blogg :)
Nu har du allt saknat mig va? Har haft fullt upp hela helgen(i princip) så du har blivit lidande. Jag lovar det ska aldrig hända igen..

Fredag:
Slutade skolan kl.14.15 (sista lektion var matte) Skönt väder, vikingamarknad och lön :D Kan inte bli bättre liksom. Därefter blev det stan&ännu mera shoppning med Erik :) Träffade Moa en sväng och blev en fikapaus på "rosa pantern" i Vasastan. Godaste kladdkakan ever! Har ni vägarna förbi så är det ju bara att kika in :) En sväng till y-by för lite poker och gott tjöt om allt och ingeting. Skulle vara hemma vid 8 - jag var hemma vid halv 11. Ett telefonsamtal - mycket uppskattat :)

Lördag:
Jobba, sola och Party i Skällebräcke - Gabbi ARTON ÅR ! Stort grattis :) Följt av en tripp till stigs center - vilket lämnar mycket åt *CENSUR* Donken i mitt hjärta säger jag bara. Körde därefter hem Lenika till Lindome :) Hemma halv 4 - Jag sa att jag skulle vara hemma runt 1.  ooops.

Söndag:
Vaknar härligt utvilad kl. 10:48 - Sedan blev det degsöndag med tv-tittande, godis och vatten. Fick även stryk av Freddan i frågesport - 3 ggr... Nästa gång är det min tur att vinna! Promenix med sis och lite hopphopp på studsmattan gjorde min dag :)

Det var helgen det. Nationella provet i engelska imorgon 07:50 - låter inte lockande nånstans menmen. Ska ögna igenom några grejer sen  blir till att sova. Match imon också. Ses vi på Ullevi tro? :) Klart vi gör!
Sov gott allihopa :)

Kommentarer
Postat av: jenny

fin header!

2008-04-28 @ 00:20:24
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0