I don't know

Do you?
Klockan visar som vanligtvis sent. Suck. Allting är precis som vanligt. Inget blir någonsin som man tänkt sig.
Men hör och häpna. Jag lagad en utsökt middag förut med mami(so far so good) Ingen som blev
akutmagförgiftad(det lär vi upptäcka imon) hähä. Nu har jag stillat lite av mitt sinne för dramatik :) 
Sedan (läs nu) strejkar msn och då är det tur att ebuddy finns :) Jag vill prata med dig och så är du inte inne.
Jag tänker inte verka desperat och slänga iväg ett sms bara för att höra hur du mår. Det funkar inte så! Anyhow. Jag tänker inte sura i min ensamhet och låta tankarna flyga. Utan jag tänker slänga på häxdansen och bara njuta.. Sen sova gott! Dröm sött allihopa :) Imorgon kan ju faktist vara er dag. Min också för den delen.  Hoppet är ju det sista som lämnar människan eller hur? :)


Puss&Kram
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0