I like it

Kära blogg :)
Tisdagar går sällan fort. Denna gjorde dock det(!) Bara 2 lektioner(varav en jag kom 20 min kom sen till) Jag gillar min säng helt enkelt. Elevtid där för vi en gångs skull var riktigt många. Trots antalet blev det mycket tjöt och ingen action. Ulf nu ser du vad som händer när vi går på elevtiden. Vi kommer en större grupp och kan ändå inte komma fram till något vettigt.. Kan vi släppa ämnet "elevtid" nu?

Idrott efter det med Sp2b. Jag hoppades innerligt på fotboll(jag har varit sjukt sugen på fotboll i snart 2 veckor) men så tänkte jag att det är rent önsketänkande. Vi gör det sällan i våran klass(vi gillar bollspel spec. FOTBOLL!) och Mangan vet vad vi går för så nu betar vi nu av alla andra tråkiga(förlåt!) jag menar roliga aktiviteter.. Men till min förvåning(och stora glädje) blev det FOTBOLL! :D Sp2b hade nämligen senaste lirat det nån gång i 1:an Men det kan jag inte tänka mig. Jag var iallafall mycket glad(någorlunda pga ett jävla skitmål!) när jag gick därifrån. Mangan tyckte även att det var lite kul att se mig in action och med ett evengemang :D Hoho, tomten är tidig i år njut av det så länge det varar ;D Haha.

Blev sedan Oscar's med Frisse och senare en promenix i k-älv med Lou :) Jag kände verkligen efteråt hur skönt det var att fått prata av sig. Tycker om dig. Sedan hem, plugga, käka av mammas goda mat och nu. Tja, nu letar jag skor. Jag har hittat ett par jeans, inga skor, inget linne(jag måste köpa ett imon) annars så funkar allt bra. Funderar på att locka håret. Vet dock inte om jag har orken till det. Det kommer bli sent imon. Så räkna inte med någon uppdatering ifrån mig. Samtidigt det är ju VALBORG! Party on u partypeople :)

Puss&Kram

/ J

Kommentarer
Postat av: Erik Da Silva

JenJen =) Du var riktigt söt när du sprang runt där och jaga bollen... och du var riktigt grym juee =D

Vi får höras snart!

Kram

2008-05-03 @ 17:26:07
URL: http://erikdasilva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0