IFK - AIK

Kära blogg :)
Jag gillar måndagar. Idag fick jag tillbaka ett prov(mediakommunikation) VG+ vilket jag blev mycket förvånad över då jag inte pluggat ett piss inför det. Lycka :) Samhällslektion som blev till en fika med Erik istället. Mycket lycka där med :) No suprises. 2½ hål där man chillade järnet i solskenet. Brillor, en cigg och Lenika. Då är jag lycklig. Direkt in till stan efter skolan. Myste på espresso house(första gången på uteserveringen utan att man fryser H-Ä-C-K-E-N av sig) Blåvittshopen där man fick vara smakråd och match på Ullevi :) IFK-AIK. Underbar match. Behöver jag nämna att vi vann? 2-0. Där var lyckan total. Träffade även John och Danneman. Trevligt :) Gav honom också ett litet uppdrag. Hoppas verkligen att det kan gå i lås för det hade bara varit så kul. Some feelings of Varberg -07. Sommar - jatack (Y) Nu blir det te, hostmedecin(den som står i kylskåpet, inte den jag fick slänga innan vi gick in på ullevi) och apelsin. Bra combo. Sov gott allesammans :)

Puss&Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: Lenika

Du är totalt blåst ibland mitt kära hjärta!=D När något går i lås, betyder det att det INTE kommer att fungera. Så om dina sommarplaner går i lås, lär det ju inte bli särskilt kul=D

Gullunge^^
Match idag igen. Taggad?

2008-05-07 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0