IFK - GIF Sundsvall

Kära blogg :)
Nu sitter man här igen. Lite småtrött, lite träningsvärk i benen sedan matchen(redan?) men lycklig :) Någon mer än jag som har ont i vaderna? :P Hopphopp säger jag bara. Matchen var ialf väldig trevlig :) 1-0 till IFK. Bra jobbat gubbar, några mål till och vinster så kommer guldet. Detsamma kan jag tyvärr inte säga om fjollorna från GIF Sundsvall. Inget guld kan vinnas genom att åla och kråma sig på planen. Res er upp istället. Var är tågan? Det var nästan värre än "tjejfotboll"(ursäkta att jag använder ordet, hatar det egentligen men alla fattar vad man snackar om när man säger så) men om jag tycker det kan jag också medge att det ägde spelet i första halvlek, var bra på att ta kontroll över bollen när det gällde hönor både i eget målområde och IFK:s. Men faktum var att det betedde sig som fjollor och åmade sig lite för mycket, vilket är helt meningslöst. IFK gick ju inte ens in i närkamperna många av gångerna(jag vet att vi kan bättre så Pontus in å kötta med dig bara) Hur hade det sett ut om det gett 50% av den energi det gav efter första målet? Kanske 2-3 mål till. Eller 10. Det är bara att spekulera. men det tänker jag inte göra. Det låter jag IFK:s tränare göra. Han vet nog bättre än jag tror jag ;D Jag är nöjd med matchen :)  Vi vann and that's it. Heja IFK! Så tack gott folk. Nu blir det sängen. Sov gott :)


Puss&Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0