I'm alive

Kära blogg :)
Yes still alive. Har inte skrivit en rad i dig på några dar och det är helt enkelt för att jag inte har haft tid(eller tagit mig tid rättare sagt) yeye. Helgen har varit lugn på ett sätt och på ett annat; not. Hjälpt mami i trädgården idag och tack vare det känner jag mig nu mycket smidigare. Ni ska se mina krigsskador från det. Finns nog ingen som är mer klumpig än ja.. Inte konstig att Mattias kallar mig Janne-Långben.. Vi har mer gemensamt än mina 2 vänsterfötter kan jag säga er ;D Så nu sitter jag här och väntar på att papi ska ringa(han kommer ringa igen jag bara vet det) Han ringde nämligen förut när jag höll på att ställa in disk i diskmaskinen..

- Aa det är Jenna
- Mmm du jag står här nu och kollar på converseskorna. Vilka var det du skulle ha?
- Vad har det för några?
- Det har ett par vita med ett rött streck, ett par mörkblå och det finns ju några 8:or men du ville ju inte ha det så..
- Jojo, det funkar också men det kommer inte sitta perfekt men det kan jag leva med. Är det fräcka?
- Okeej då. Jo det finns ett par blåvit-rutiga.. och ett par svarta och...
- Det låter bra. Ta dem då.
- Aah, okeej. Hej!

En minut senare..
- Aa det är Jenna
- Vill du ha en jeansjacka också..? Sen har det några tröjor också...


Sometimes I just love my dad ♥


Puss och Kram 
/ J 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nej vad gullig han är! :O :D

2008-04-14 @ 15:39:28
URL: http://ewislander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0