Just another manic monday

Kära blogg :)
Tingrätten idag - again. Vi i samhällsbarn med inriktning media börjar känna oss riktigt hemma där. Bad or just sad? Blev en rättegång om misshandel. I paus(underhållningen) fick vi lära oss en massa av en överåklagare i pingvinslips(mycket hett, mycket hett) Sedan blev det donken och nya skor till Lukas. Kände oss lite häftiga när vi kom ner i nedre delen av femman. Filminspelning på G så vi fick hålla lite låg profil. Han som vi blev ombedda av att hålla låg profil var tydligen en känd B-skådis fick jag senare höra och min kommentar på den:

- Vem?
- Men han är rätt känd. Han har varit med i flera svenska filmer
- Vem?
- Fan, jag kommer verkligen inte på namnet


Så vi hittade en lady i filmteamet men hon bara

- Han i baskern? Ingen aning. När man gör sådant här bryr man sig inte om sånt.

Hähä. Then right back to school for some spanish. Spanska lektion med Ir-verb (tjoooho) Sen slutade man.
Rätt soft dag. Nu sitter jag här och dricker o'boy (mmm) Inget plugg ikväll. SKÖÖNT! Degkväll framför TV - häxdansen kommer på TV ikväll och det vill man ju inte missa :)


Puss&Kram

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0