life goes on

Kära blogg :)
It's been a while now. Påsklovet är iallafall avklarat. Jag har heller ingen aning om vart det tog vägen. Det försvann helt enkelt bara. Sen var det dags för skola igen :S Denna vecka kommer mest bistå av (äckligt) plugg. Svenskan är iallafall avklarad. Fast jag sitter här och filar lite till. Funderar på att skicka det jag har ändrat. Men jag vet inte. Jag blir ju aldrig nöjd! Även fast jag så skulle ha 1 år på mig att skriva värsta megauppsatsen så skulle det inte vara nog. Jag blir aldrig nöjd. Man kan ju alltid prestera lite bättre. Ska jag faktist göra imorgon. Då ska Jenna gå på idrotten. Hur länge sen var det sist? Jag kommer inte ens ihåg.. and that's bad. Really bad..


Puss&Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0