My day

Vem ringde dig senast?: Jasmine
Vem kysste dej senast?:  .............
Vem kramde dej senast?:
Lenika
Vad har du för bh på dig just nu? Vit med söta blommor på
Vad har du för trosor på dej just nu? Vita hederliga bomullstrosor
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Vi står vid GHI :D (sen matchen i måndags) skickat ifrån Rödluvan
Vad brukar folk få för intryck av dig? Social jävel som inte vet hur man håller käften kanske? xD
Har du någon gång klätt dig horigt? Vafan är det för fråga? Jag har klätt mig utmanande duger det som svar?
Har folk kallat dig slampa? Jag undrar vilken tjej som inte blivit kallad det egentligen? Så fort man kollar på nån i princip och säger nåt snällt om någon av kanske motsatt kön. Sedan om en till .. Då är man tydligen en slampa.
Har du kallat någon för slampa? Tyvärr det har jag faktist
Har du slått någon riktig hårt? Ja och jag har ingen ångest över det
Använder du parfym? Ja det gör jag
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Rumpan
Vilka slags killar faller du för? Det med något okynnigt i blicken. De som får mig att skratta. Självklart även de som ger mig fjärilar i magen..
Vad kollar du på först hos en kille? Ögonen, håret och så får han gärna vara ett huvud längre än mig själv..
Vill du ut och festa nu? Inte idag, idag är det träning som gäller.
Vad är klockan? 17.00
Vilken färg har din mobil? Silvergrå
Vad ska du göra nu? Packa väskan, ringa Andrea och sedan ge mig av mot gymmet
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Nej, men jag har defenitivt problem med att ta emot hjälp. Jag vill klara allt själv
Är du social? Skojar du? Jag vet inte ens vad ordet osocial betyder..
Vad tänker du när du vaknar? 10 min till, 10 min till.. Zzz
Kan du gå utan smink? Nej inte till skolan iallafall

Kommentarer
Postat av: Emmy

Bilden du frågade om är från Lanzarote :)

2008-04-23 @ 18:00:53
URL: http://ewislander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0