När alla sover

Kära blogg :)
Yup. Jag är vaken. Jag kan inte sova. Jag vill inte sova.
Jag pluggar(så ovanligt). Lite tankar som snurrat runt i huvudet ett par dar. Just precis om allt och ingeting. Det kom åter på tapeten efter att ha spanat in Suss inlägg (gårdagens) http://sussi.blogg.se/ 
Magnus bétner. Älskade människa. Det är fan synd att du har fru? och barn. Jag vet nämligen att vi hade passat jävligt bra ihop. Standupkomiker(grymt rolig faktist) Han har sån där lite hjälp-vad-säger-han-nu humor. Han pratar om det som ingen annan pratar om(inte ens våra egna politiker) Han väljer inte heller att väva in den krassa verkligheten i ett nysta av garn. He speaks right from his heart. Säger precis som det är utan några krusiduller. Helt rätt upp och ned. Det är respekt i mina ögon. Se youtube-klippet så förstår ni vad jag pratar om http://www.youtube.com/watch?v=0sR2bh9xMk8


Puss&Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0