Shit happens

Kära blogg :)
Min blick har fastnat på min idrottsväskan i soffan. Rosa och färglad av märket Ralph Polo. Den var ju packad och klar för idrotten idag. Jenna var hon vaken och klar? Nej. Jag är så himla bra på att ställa min klocka(älskar att snooza jag menar vem gör inte det?) Klassikern är ju: 10 minuter, bara 10 minuter.. Zzz. Jag ställer ju istället för en vanlig väckarklocka(den dog för 1 år sedan) R.I.P. så ställer jag alarmet på min mobil(säkert som så många andra). Saken är om man snoozar måste man bestämma nästa tid man tänkt gå upp(!) annars ringer den inte.. Det var precis vad som hände idag. Yeye, shit happens. Mangan jag tror inte du saknar mig nämnvärt, nästa gång då jävlar! :D Boxning hörde jag någon sa att det skulle vara idag.. Hope you all hade fun! :) Vackert väder idag också. Hoppas på match till kvällen! IFK-GAIS på Kanal+ kl. 20.00 MISSA INTE! :D Nu ska jag fortsätta med min frukost sen blir det kläder.

 
- What are you wearing today?

Puss&Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: Maria

du får la ta å ställa mobil å veckarklockan lååångt från sängen så du blir pigg när du stänger av de ! =)

2008-04-17 @ 14:16:10
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0