Sol

Kära blogg :)
Kom nyss hem. Strålande väder ute idag tycker ni inte? Just nu känns det som att alla bara förväntar sig en ny snöstorm så man blir ju himla glad när solen tittar fram :) Sitter just och myser med mitt kaffe och väntar på att mami ska komma hem. Vi ska träna sen och sola. Känns gött :) En perfekt avslutning på en nästan perfekt dag. Fikade med frisse förut. Haha, min mobil dog imorse(noo) så han hade försökt ringa mig i ca. 30 min. Precis när han är på väg mot bilen ser han något blont i bibblan (vem om inte ja) haha. Blev en liten pratstund om allt möjligt varvat med cafe latté.


 
Dagens fråga: Vad dricker du helst på café?


Puss&Kram 
/ J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0