Trouble

Kära blogg :)
Blev ingen skola (just nu har vi svenska) Jag försökte verkligen att gå upp i tid så jag skulle hinna gå på den. Men det gjorde jag inte. Bussarna går ju så bra här ute på landet (Y) En rolig grej som hände imorse var ju att vi fick en felringing hem ifrån någon i Kode runt 9-tiden(hurra!) och sedan en till min egna telefon. Jag har för vana att kolla vad det är för slags personer som ringer. You can do it at: www.eniro.se Bästa grejen alltså! Det ena kom från kungälv och det till mitt privata nummer kom ifrån Lund? yey, jag känner mig poppis. Haha. Jag har även till råga på allt börjat få ont i halsen igen(räcker det inte med att jag är förkyld?) Jag måste verkligen börjat lära mig att lyssna på andra. Moa varna mig men lyssnade jag? Nej. Så jag har bara mig själv att skylla. Jag drack ur hennes vattenflaska och hon sa att hon kände sig av lite småont i halsen. Det var inget att rekommendera bara du inte skyller på mig sen sa hon. Nån gång lär man sig väl av sina misstag! Istället för att ligga och slappa framför TV eller stanna i sängen hela dagen ska jag städa mitt rum. Hela golvet är fullt av skor, kläder och massa annat krafs. Min soffa ska vi inte ens prata om! Sen blir det lite plugg och att öva på engelskan till imon. (jag ska göra bokredovisingen imon så är det bara!) Slänger upp en före-bild bild på rummet så ni kan få se vad jag pratar om.. och skillnaden efter att det är städat :D

image107

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jaa den e rolig :D

2008-04-16 @ 18:53:50
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Maria

Jadå! Nglarna köpte jag förut och använde mycket. Men med jobbet jag har så håller de inte.. sätter på och fixar nya när ja går ut på krogen ibland =) Men jag tycker att man ska testa dom innan man gör riktiga, dessutom är det så billigt! =)

Överfalls allarm finns att köpa på väldigt måmga ställen =) Clas olsson, siba borde ha.. media markt =)

2008-04-16 @ 18:56:55
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: ja vi får väl se :D

2008-04-16 @ 19:19:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: amie

haha ditt rum har en dubbelgångare. mitt rum.

2008-04-16 @ 23:05:46
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0