Welcome

Kära blogg :)
Jo det var allt pappsen som kom förut (Y) uhu, spännande. Han har alltid med sig ett lass av saker när han kommer hem från USA(jag&sis är bortskämda prinsessor på den punkten om man säger så) Jag kan säga att jag har fått 12 nya rumskompisar i form av 12 par converse.. Fler är även på väg (!) Ni är så välkommna så. Fick några väskor(bla en handväska med rem i mocka, en rosa träningsväska mm) Tröjor och en "lilla svarta" Snygg som attan! Så nu blir det att kubba till gymmet. OMGÅENDE! Jag och Andrea har tänkt börja träna 4 ggr per vecka. Beach o8 - HERE WE COME! Började bra idag ialf med att springa 4 km. Funkar bra med det nya skorna som jag köpte för ett par veckor sedan :) Var inte så pjåkig tid heller om man får säga så. Sedan jag slutade med fotbollen känner jag aldrig längre av någon slags benhinneinflammation(som jag kände tidigare när tränade som en galning i 6:an-8:an) Senaste var väl egentligen när jag sprang tunnelbaneloppet förra året i ballerina skor.. 7 km på lite mindre än 35 minuter. Jenna kan när hon vill (Y) Sugen på att springa vårruset men jag tror att det är kört för min del(det kanske till och med redan varit?) Bra koll Jenna! Nä, nu sliter jag mig härifrån. Spanskan kallar. Buenos noches mi companeros :)

Puss&Kram
/ J

    

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jävlar! Ge mig ett par :D

2008-04-23 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0