Yeasterday

Kära blogg :)
Måste bara säga att gårdagen var grym! Fint väder, gamla goingar och utsökt mat. Kan man begära mer? Tror inte det va :)  Efter fika med Freddan blev det bussfärd hem med blå. Snabbt hem, in i duschen, leta kläder och sen dra igen. Jag hann andas lite emellanåt och tur var väl det! In till kungälv ta bussen in till stan med Michan där vi mötte Tim och Andreas :)  Tog spårvagnen till Vasastan och där kom kruxet. Ingen av oss hade ju den blekaste aning om vart stället låg! Haha, in på hemköp och få en vägbeskrivning till "Svarta oliver". Hitta stället(vi höll på att missa det) och in för att få vårt bord. Sen var det bara till att vänta. Sen kom den nybakade 18-åringen och hon blev rätt överraskad :D Tjooho! God mat, lite drinkar på det och avslutningsvis kaffe(moojtio för vissa) Efter ett lyckat resturangbesök gav vi oss ut med en del vilda planer. Haha. Gamle port var dött och jag var ju den enda som skulle jobba. Andreas tappade vi bort någonstans på vägen(avenyn tror jag) Han hittade väl några andra att schteka med antar jag. Bussfärd hem till kungälv där Niklas hämtade oss. Du är en ängel :)

Puss&Kram

/ J


  


Kommentarer
Postat av: mulin

Vad tråkigt att det är borta. Har det blivit stulet eller/och har du tappat bort det?
Jag vet att min mamma också brukar ha invändningar angående min ekonomi. Hon tror nog att jag köper mycket "onödigt" vilket jag faktiskt inte gör.

Peter är min pojkvän! Har du någon hjärtevän?

2008-04-20 @ 16:49:40
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0