niotillfyra

Fotbollsskola idag och det gick alldeles utmärkt! Kändes väl lite pirrigt sådär innan ungarna kom men sen lugnade det ner sig. Utdelning av bollar, vattenflaskor och tröjor. Kände mig lite som jultomten själv om man säger så :) Mycket spring och bus känner väl mig inte riktigt på topp men ack så roligt man har. Jag älskar när man märker sådant och ungarna knäcker en med saker som

- Du är den bästa fotbollsledare vi någonsin haft!

Blev varm i hela kroppen ska jag säga er. Kunde inte haft en bättre start på "jobbet". Lyckorus som vara hela dagen ända till kl. 15 då det var slut. Puh. Då kunde man sitta ner och vila sina gamla trötta ben. Åh just nu sitter jag och kollar på när älskling sover. Funderar på att väcka honom snart. Det är ju bara det att han är så söt när han sover :) Jag skulle ju också försöka mig på en powernap men det ville sig inte när vilddjuren springer runt här hemma. "Vilddjuren" a.k.a Zlatan och Pontus är två små söta saker med 4 ben och lurvig svans.. Kan ni gissa vad?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0