En dag

Jag är trött. Riktigt äckligt trött. Känner även hur huvudvärken sätter in nu. Fan. Skolan förut var helt okej. Vi har fått en ny studiehandledare och som läraren sa: lite längre, lite smalare och lite yngre. Får väl se vad han kommer att kunna åstakomma. Jag har dock snygg-ulf kvar så jag är lugn. Efter skolan blev det stan med älskling och Anton. Blåvittshopen - herrejävlar vad mycket grejer de har! Jag blev lite impad när jag fick se en rosa IFK-keps.. På väg hem åkte jag förbi jobbet och fick ett par provburkar. Gottgott. Känns skönt när man är på g! Står även numera uppskriven på en lista för extrajobbare, så vilket flugger som helst i göteborgsområdet kan ringa mig om det behöver folk (Y) The Studio ringde mig när jag var på väg till bussen så 12 oktober blir det modelldag. Yeah! Nu ska jag då fortsätta läsa min underbara bok som jag började på nyligen "Solens diamanter" av Norah Roberts. Perfekt!

- För jag tänker ta vara på tiden som finns kvar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0