Fotbollsyra

Zlatan, jag sa Zlatan.  Imorgon drar det igång! Landslagets fotobollskola alltså och jag är med som ledare. Kulkul. Jag har sett fram emot det länge fast just nu(det är alltid så) fasar jag.  Spela fotboll det kan jag, så det är inget bekymmer. Funderar mer över hur man sätter sig i respekt och viktigast av allt hur engagerar man 9-11 åringar? Någon som har ett bra tips i rockärmen? Tipsa gärna!  Ska ta och kika igenom min bok ifrån domar-tränarutbildning jag gick för några år sedan. Kanske hittar jag något användbart där? Hoppas på det!  Åh just det; vi fick även landslagets egna träningsdräkt.. Bilder kommer imorgon! Nu blir det till att planera morgondagen och sedan sängen. Ska vara på fotbollsplan kl. 9 och jag tänker allt vara i tid.


- Det gäller att stirra rädsla i vitögat



Kommentarer
Postat av: Simon Juhlin

Jo, jag var ledig i helgen, men jag såg ditt meddelande lite sent :P Men nu blev både nyfiken och lite orolig: vadå "grejs"? Fast jag tycker fortfarande det är alldeles värdelöst att ha den diskussionen här ;)

2008-08-12 @ 06:25:51
URL: http://sjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0