Friday

Jag känner nånting är på gång är på gång. Åh äntligen fredag! Visserligen har man sommarlov men det är ändå något speciellt med just fredagar. Tycker ni inte? Idag har jag bara fjantat runt här hemma, städat lite och så. Jag är inte riktigt klar än men jag har vettigare saker att göra. Like party (Y) Det var riktigt länge sen. Jag ska hoppa in i duschen snart. Ska bli skönt att att få av sig resedammet.

Just det ja; jag har ju glömt att berätta varför jag varit så "off" Större delen av veckan har jag spenderat uppe på Tjörn hos min pojkväns familj, varit i Danmark och igår var jag i Varberg me la famille. Handlat en massa fina saker, ätit gott och bara levt livet :) Bilder kommer imorgon!  

- Gokväll gótt folk!

  
Bilder: Första kräftorna i år, Min nya röda väska och bubbelvatten

Kommentarer
Postat av: Perfektionista

Ganska lungt ikväll, bara mys med familjen. Länge sedan jag käkade kräftor!:P

2008-08-08 @ 19:55:18
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0