Saturday night fever

Då är man kung, kung, kung i baren. Nja, om det blir så livat för min del som det låter får bli osagt. Det är dock bara 18 dagar kvar tills jag fyller 18(om jag räknat rätt) Höhö. Ska snart ge mig av till Nina som står förfesten ikväll. Mwaah var länge sen jag såg dig hun! Saknat dig en smula ska du veta :) Ska snart måla mina naglar, käka lite smått and put some make up on. Batterier och mobilen är på laddning. Kläderna har jag inte valt än men det är väl ett smärre problem. Känns som att jag har läget under kontroll. Brabra.

Bör väl tilläggas att jag för det mesta brukar bli en halvtimme sen när det gäller party och annat dylikt. Men hej fint folk kommer sent? Idag ska det inte bli så. Cause I'M REAADY FOR SOME PARTYY (Y)

  
Bilder: Matilda och Lisa, alfapet och mina nya undisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0