Semesternojà?

Puh. Kom hem för en stund och kommer att vara hemma ett par timmar. Passar bra att blogga då :) Har tillbringat ett par dar uppe på Tjörn. Mys :) Till och med när strömmen gick (!) Haha, blev spel och yatzy om vartannat och sen nattmat. Mums :) Om vädret håller i sig blir det Uggla på Liseberg i Ikväll. Danmark imorgon med Freddans familj. På torsdag Varberg och till helgen Strömstad och Halden. Mwah! Jag gillar att ha semester. Nu ska jag ta itu med min gigantiska tvätthög(nej jag skojar inte) å sedan kommer Terrran :) Jag har faktist saknat den lilla filuren!


- Gokväll gott fólk!





Dagens låttips: Kansas - Dust in the wind

Kommentarer
Postat av: Simon Juhlin

Jag som trodde mitt sms än en gång inte kommit fram, men så visar det sig att du bara skippat fylla på med pengar. Jag tror att det är ganska knepigt att planera något över bloggarna, så kan du please försöka vara inne på msn eller ladda på lite nya pengar? :) Men båda veckorna låter bra, framför allt 35 verkar passa in perfekt :)

2008-08-05 @ 19:39:22
URL: http://sjuhlin.blogg.se/
Postat av: Lenny

Miss U=( du hör aldrig av dig längre. Det sårar mina känslor ;)

2008-08-13 @ 00:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0