Seriöst skönhetssömn?

Japp och jag mår så mycket bättre nu. En powernap gör mer än man tror! Amazing. Aah. Kommer jag somna inatt nu tro? Haha, jaja. Jag mår bra ialf :) Jag har kikat på mitt schema lite mer nu såhär på kvällskvisten. Måndagar, torsdagar och fredagar blir sköna dagar. Börjar sent och få lektioner :D Just detta året vilket är mitt sista år ska jag försöka bättra mig mer än ifrån tidigare år. Plugga på håltimmarna; Mab och projekarbetet för då slipper jag ju plugga lika mycket hemma. Åh det är ju alltid skönt. Brukar ju alltid vilja ligga i sängen och läsa en god bok eller springa på stan å ta en fika. Jag känner mig ju själv! Skoltröttheten brukar väl komma i takt med att höstlovet vankas. Men det är inte än just nu är jag full av energi och jag har redan planerat vilka prov jag ska göra(!) Känns jävligt bra. Till roligare saker: Det blir stan imon med sis å jag ser mycket framemot det trots det dåliga vädret. Köpa lite skolsaker, kolla affärer och fika. Det var riktigt länge sen. Förstod även att hon saknat mig när jag kom hem och möttes av orden

- Jenna hur länge och hur många dagar i sträck har du varit med Freddan?
- Jag vet inte..


Men systeryster. Du vet väl att du är den enda för mig? ♥

Ska gå och tvätta av mig sminket och sedan krypa under täcket. Älskling hämtar mig imorgon! Lyx säger jag bara.

Gonatt! 


Kommentarer
Postat av: cindy

Tack :) Blev riktigt nöjd faktiskt.

2008-08-19 @ 23:15:07
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0