Sista sommarlovet

åh nu sitter man här igen. Nervös som tusan och har ingen aning om varför. Skolan börjar idag. Närmare bestämt om exakt en timme och en kvart. Suck. Detta var ju sista sommarlovet. Nu börjar jag trean. Tiden har gått så fort! Till er som ska börja gymmnasiumet/högstadiet/mellanstadiet. Ta vara på tiden! Låter så kliche men det stämmer faktist. Tänker njuta av mitt sista år i skolan. Känns kanske inte just nu så här på morgonkvisten men jag tänker försöka. Jag har projektarbetet, balen och självklart studenten att se fram emot. Så se till att njuta :)


Vad jag ångrar?
- Att jag inte tog vara på det riktigt fina dagarna


Bästa minnet?
- Det var innan sommarlovet egentligen nämligen 17 Maj då du&jag blev vi


Bästa köp?
- En rosa kort balklänning från Rut med flera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0