Sommarlov?

"Åh göra natten så märklig" citat ur en Lars Winnerbäck låt. Kan ni gissa vilken? 
Kom nyligen hem ifrån Lisa. Det var där jag slutligen hamnade efter att ha både varit i y-by och k-älv. Jag gillar att röra på mig. Blev en promenad, dans och alfapet i gott sällskap. När jag sedan skulle börja gå hemåt märkte jag att  hur stjärnklart det var ute. Så himla vackert. Jag stannade i stegen och bara stod där och beundrade himlavalvet. Plötsligt kände jag mig väldigt liten. Känns lite konstigt när 18-årsdag närmar sig med storsteg! Jag insåg även då att det här är mitt sista sommarlov. Det känns ju som att det var igår man började skolan! 13 år, jag har snart gått i skolan i 13 år. Å jag har inte en jävla aning om vad jag vill göra efter skolan. Jag har ett hum. Det är allt jag har. Å sommarlov såklart :) Än så länge.





 


Kommentarer
Postat av: Liau

Lars winnerbäck är bra, gillar din profil bild förresten :)

2008-08-09 @ 11:55:47
URL: http://liau.blogg.se/
Postat av: Freddan

Dom tomma stegen :)

2008-08-09 @ 12:31:55
URL: http://fjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0