På språng

Usch! Det blev tidigt idag. Känner det själv att kroppen inte riktigt hänger med. Det löser sig snart när man väl fått i sig en kopp kaffe. Många som tycker det är jätte äckligt medans många som mig själv fullkomligt älskar det! Älska/hata vad är grejen egentligen? Kom igen å kommentera!

Börjar 9.20 idag och första lektionen blir religonskunskap A. Låter jag som världens nörd om jag säger att jag ser fram emot det? Tycker religon är jättekul, Det ska bli spännande att se vad kursen går ut på och vad man ska göra för att få högsta betyg :) För jag tänker satsa högt! Jag har även idag ett håltimma på ca. 3 timmar då jag tänkte hör och häpna (!) faktist träna. Yep. Det är dags att komma igång. Sjukt sugen på att springa på bandet, göra lite armhävningar och situps. Jag kanske till och med ger mig på pilatesbollen? För det hade nog varit en rolig syn...



- cause everyday is worth living ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0