Veckan som gått

Dress for success. Veckan börjar närma sig sitt slut. Rättare sagt; mitt sommarlov börjar närma sig slutet. Jag tänker dock inte hänga läpp än för detta! Jag har ju massor att se fram emot fortfarande. Tex. Göteborgskalaset som börjar om 2 dar :) Woho. Alltid speciell känsla det där med stadsfirande. Tycker ni inte? Any way. Denna veckan har jag hunnit med en massa vilket känns skönt då detta är min enda "semestervecka" Varit en del på Tjörn, besökt Danmark och Varberg. Blev inget Halden eller Strömstad dock. Vädret var helt enkelt för dåligt :( Jag har ändå hunnit med en hel del även shopping! Och jag säger bara: jag har gjort det igen.. 5 par skor på mindre än en vecka. SKÄRPNING JENNA! Håller just nu på med att fixa en "skohörna" Kan ni gissa hur många skolådor jag behöver...? Försöka går ju säger jag bara. Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan iväg till bussen. Det blir Tjörn ikväll.

- För jag drömmer om det ljuva livet ♥ 


Kommentarer
Postat av: anne

Pippi är fantastisk men jag undrar om inte det var Maddicken jag ville vara ännu hellre.. Hon bodde ju i ett så vackert hus..Och hade så fin mamma och pappa och fina kläder...

2008-08-10 @ 21:16:40
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: shoebox

Det där med förvaring av skor är alltid ett problem, men ett roligt problem :)

2008-08-10 @ 21:44:18
URL: http://shoebox.devote.se
Postat av: Sandra

Jo stadsfirande är alltid något speciellt :)

Tack :) Åhus är underbart så det rekommenderar jag verkligen. Jobbar på hotellet nere vid havet och älskar att gå på bryggan på morgonen. Superfina ständer och hamnen på kvällen är alltid roligt. Så absolut rekommenderat!

2008-08-11 @ 15:47:28
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om det gör ont att färga? Nej det är riktigt skönt faktiskt.. lite kallt men gör absolut inte ont. Noppa däremot är ju inte direkt skönt.

2008-08-11 @ 15:53:05
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0