Sjuk

Fan,fan, fan. Jag är SJUK ! hatarhatarhatar.
Skulle haft ett geografiprov idag, men så blev det inte. Vill inte sitta instängd i ett klassrum när jag redan knappt kan andas och hostar om vart annat. Det är inte heller direkt en diskret hostning, utan mer en

- HEJ; JAG HETER JENNIFER OCH JAG ÄR SJUK! Usch.
 
Jag vet inte hur det är med er men jag blir iallafall väldigt nervös innan prov och det blir ju inte bättre av att sitta där och känna sig obekväm. Så jag stannande hemma idag för att förhoppningsvis (under, under ovan alla under) bli frisk. Provet ska ialf göras innan sportlovet, så är det bara !

Nu blir det vatten, 2 olika sorters hostmedicner +c&b vitamin intag. Hjälp någon?

Kommentarer
Postat av: emma

åhåå , visste inte att du hade blogg:P men japp det är på torsdag vi ska åka skridskor:P då smäller det ;) va du i skolan idaG? pözz

2008-02-05 @ 14:06:19
URL: http://emmadahlberg.blogg.se
Postat av: Caroline

carolinelidman.webblogg.se/1202200873_til..._salu_del2.html#comment

Utförsälning i min blogg! Missa inte :)

2008-02-05 @ 21:50:29
URL: http://carolinelidman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0