Allting blir vad man gör det till

Gårdagen var.. hur ska jag säga det? Helt jävla GALEN! Förferra hos Sandra blev det inte men väl hos Josse (som har världens snyggast kök) Jag kände mig lite som en tratt när det började dra ihop sig mot att gå till bussen. På bussen träffade man Robin och Chrille. Kul att se er! I stan var det sjukt mycket folk inte bara för det var lönehelg utan för att Iron Maiden var i stan. En härlig kväll på stan :) Träffade Erik utanför bryggeriet som jag inte sett sedan skolan sluta. TREVLIGT! :D Efter det blev det hemfärd och raka spåret mot combi. Mojoti och dans till kaggaro. Behöver jag nämna att jag mådde som en prinsessa? Kebab på busstationen och sedan hem. Tack!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0