Are you ready?

Kära lilla blogg :)
Ojoj, jag känner redan att jag börjar hitta tillbaka till detta. Till bloggandet, bloggsuget är på topp!
Men ibland måste man få ut sina känslor. Idag har jag haft en riktigt bajsdag. En sådan dag då man bara vill dra täcket över huvudet och glömma att världen existerar. För en stund ibland. Någon som känner igen sig? Men icke sa nicke, upp och jobba. Gick riktigt, riktigt segt på jobbet idag. Jag hade lösning dock inom räckhåll: En godispåse :) Tänk vad lite namnam kan göra ibland. Undrar om vi kan lösa världsfreden med godis? Kanske, kanske inte. Efter jobbet åkte jag och handlade lite grejs. Mitt bankomatkort är på väg (igen) mot att övertrakasseras. Lite gladare nyheter är att nu äntligen, har jag fått färgat och klippt mitt hår :D Ah. Älskar den känslan man får när man är nyklippt. Gör inte ni? Ah, fräscht säger jag bara.

 
 



1. Före-bild(jag är så seriös som ni ser)
2. Efter-bild(Ibland lyckas jag dock :D)
3. Lite smått och gott :)


PS. Idag kommer min älskling hem :D:D (han har nu landat)

Puss&Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: mia

jag vet inte, jag fick aldrig betala :] lämnade tillbaka böckerna ist. men det går göra i kassan, antar jag :p

2008-07-15 @ 23:46:52
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0