Bright side

I woke up this morning with a little strange feeling. Jag ville inte jobba (!) Jag ville ligga kvar i Freddans gosiga säng och bara sova. Så blev inte fallet då min pojkvän som själv var lagom pigg puttade ut mig ur sängen och propsade på att jag skulle gå och duscha. Medans han självklart nöjt låg kvar.. Uppskattat? Tveksamt. Jag kom ju upp ialf och nu väntar jag bara på att få hämnd. Hämnden är ljuv säger jag bara.. Jag kom till jobbet (en minut försenad?) Shit happens!
Efter jobbet blev det lång promenad till Kungälvs centrum, inhandlade ben&jerry glass och begav mig mot kullen för att möta Lou :) Det var ett tag sen så vi hade mycket att ta igen. Nu ska jag kasta mig in i bilen, köpa en blomma och sedan hem till Therese. Förferra hos Sandra ikväll sedan blir det stan :) PARTYPARTY !

- Godkväll go fólk!

 

Bilder: Lou och jag and we sure know how to enjoy life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0