Fler droppar regn

Kära lilla blogg :)
åh ibland går tiden allt bra snabbt. Det är redan Juli(!) Idag hade jag tänkte börja med en dekorationsmålning bakom min dörr(för ärligt talat ser det förjävligt ut i mina ögon) men icke sa nicke. Jag var trött. Eller min kropp var trött och huvudet tungt. Så jag somnade istället. Att färga min fula lilla utväxt blev det inte heller något av. Yeye, det kommer fler dagar. Jag behövde nog detta också. Känner mig plötsligt mycket bättre och hostan försvinner mer och mer(för er som inte vet har jag luftrörskatarr) So it was totally worth it! :)

Imorgon innan jag börjar jobbet (12) ska jag ta en tripp till stan och inhandla en sak till Freddan :) Jag har inte haft tid(jobbat och varit sjuk) men han ska få den när han kommer hem så. Om jag så ska behöva åka till månen så ska han få den då. Det har jag gett mig tusan på :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan nana(mmm) Ingen rast och ingen ro. Jag är som ett duracell batteri - bara går och går ;)



Puss&Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0