Monday

Work, work and work. Vaknade dock brevid sötnosen och plötsligt kände jag det där suget igen! Jag ville verkligen inte jobba. Jag ville bara dra täcket över huvudet och sova. Sova riktigt länge.. Fick iallafall skjuts till jobbet av älskling. Du är bäst :) Bastu, leveranser och tjöt med orderavdelningen. När jag äntligen slutade då tänkte jag: Gött! BAAADA! Blev det så? Nejnej, jag åkte på att vara barnvakt. Jag ligger ju bra till oss Sankte-Per iallafall. Inte dåligt pinkat det heller. Om det även går åt helvete inom färgbranschen så vet jag något annat som jag skulle passa perfekt som.. PERSONAL SHOPPER! Det skulle nog inte vara så dumt. Handla lite mjölk, ägg och smör. Jo just det ja; jag hittar grymt inne på maxi efter att ha handlat där nu 2 dagar i rad. Såja å nu vet ni vem ni ska ringa ;D 




Bild: Stek på lilla Hawaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0