Sol, sol och sol

Underbart väder idag! 29 grader, strålande sol och inte moln i sikte.. å jag jobbar. För att se det från den ljusa sidan har jag ju fått jobba i en bastu.. alldeles gratis xD Så man ska inte klaga. Senare (när jag väl slutat jobba) kom Larsson, Moa och Therese hit och det blev lite allmänt tjöt om smått&gott :) Vi hann till och med att åka och bada (Y) Varit så sjukt sugen på det hela dan! Just nu sitter jag och kollar på STC. Jag svär det måste vara det bästa tv-programmet som någonsin gjorts håller ni inte med? Känns lite hemskt att erkänna att jag inte hunnit med att se filmen än dock. Något att rekommendera?



Dagens outfit: Älskade silverskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0