Sommar och sol

Solen stekte gott idag eller vad säger ni? Precis som det ska va :)
Idag har jag varit ledig för första gången på evigheter(!) Sov riktigt länge och sedan har hela dan tuffat på i samma sparsamma takt. And I just love it :D Om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig lite som en ny människa. Vad har ni där ute roat er med idag? Badat, solat eller bara allmänt slappat som jag kanske?
 Ta hand om er och glöm inte solkrämen :)
                                                                                                                                                                                                                
 


: Jordgubbar, solbränna och rosa nagellack. Då vet man att det är sommar (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0