Äntligen!


Kära blogg :)
Det blev en tur till den stora staden göteborg trots det dåliga vädret. Blev en snabbis in på åhléns där jag snabbt konstatera att jeansen jag ville ha inte fanns i min storlek : / När jag är på väg ut träffar jag Emelie a.k.a rödluvan och vi börjar gå mot weakday. Där jag blev helt kär och som tur var den besvarad (!) Fånigt glad och med en lättare plåbok lämnade jag affären med 2 par cheap monday jeans, ett par ljusa och ett par mörka. Fortsatte färden mot Nordstan där jag fick handlat lite annat smått&gott :) Sedan var det dags att ge sig av hemåt. Helmysig dag (vädret kunde ju vart bättre, men man ska ju inte klaga) hann med marstrandsbussen så allt var frid och fröjd. Nu sitter jag här nyduschade (aprikosdoft mmm) och funderar på att lägga mig.  Porträtt på 5000 tecken utan blanksteg som ska vara inne imon innan 9.20 och jag har inte ens börjat... way to go Jenna!

Puss&Kram
/ Jen

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0