Godmorgon

Kära blogg :)
Vaknade nyss. Första dan på lovet (mmm just lovely) Man kan sova hur länge man vill, inga bestämda tider utan man gör som man vill :D så jävla skönt. Känner att jag behöver det här just nu mer än någonsin. Jag har liksom tappat orken. Jag har tappat glöden. Känner på mig att någoting kommer snart hända. det måste det göra..  Igår ialf var jag hos Niklas :) Han kom och hämta sig mig med sin brumbrum bil :D Var hemma hos han en stund. Godis, hjälp och massa tjöt.Efter det körde han hem mig. Det var lite småläbbigt med tanke på att det var full snöstorm ute. Nu ska jag dra mig. Måste ringa Emelie och spika dagerns planer. Ses på stan :)


Puss&Kram
 / J

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja, det tycker jag att du ska göra. Dr. Brandt har väldigt bra produkter men om man lider av akne som inte går bort hur hårt man än försöker måste man ta kontakt med läkare, det är det bästa sättet att få bukt på aknen. :)

Ha det bäst :)

2008-03-21 @ 18:18:01
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0