Happy day!

Kära blogg :)
Kom nyss innanför dörren efter en dag i skolan. Började med information om projektarbete. Funderar på något med bilder och böcker. En diktbok kanske? Vad tror ni om det? För jag har allvarligt talat inte ens susning om vad jag vill göra som projektarbete. Förslag tas tacksamt emot :) Sedan engelskaförhöret vilket gick hyfsat. Lunchen bestod av lax&potatis :) Mycket tjöt om allt&ingenting och självklart mycket fniss! Sånt gillar jag :) Samhälleslektion därefter gillade jag inte däremot. Orkar inte ens skriva om den för det gör mig bara arggggggg. Mattelektion gick galant - nu fattar jag verkligen andragradsfunktioner :D Ska ta mig något att äta sedan sticka iväg för att träna med syrran och sola (mmm just lovely) Sedan får man se vad som händer :)

Puss&Kram

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0