Jag gjorde det!

Kära blogg :)
Okej, så jag var inte på idrotten idag. Jag var helt enkelt för trött(som vanligt) Lite synd där, för Emmy i höll i sitt areobicspass vilket jag nu missade givetvis : / Förhoppningsvis så kommer det fler gånger om jag har tur! Engelska stod på schemat idag och vi hade ett litet läxförhör om det litterära periodern och jag kunde faktist nästan allt (!) Då var jag stolt ska ni veta ! :D Gick bra för Jullebulle med men hon är ju nästan polare med Jane Austen vid det här laget så det är ju inte så svårt att förstå ;D  Suss fick springa iväg till vårdcentralen för hennes öra är paj. Hon hör ingeting på höger(?) öra. Så hon skulle ta igen engelskan senare. Efter detta sprang (gick) jag och Jullebulle till maxi för att inhandla: BALLERINAKEX ! Mums : ) Ett måste för att överleva mattelektionen liksom   -.- Efter detta sprang (gick) vi tillbaka mot skolan och träffade fröken Suss som varit hos doktorn. Det blev Pencillin och ingen alkohol på en vecka för hennes del.. Klarade av Mattelektionen (!) Fick lite förklaringar av Sofia (vår mattelärare) Så nu hajar jag, Jullebulle och Suss andragradsekvationer (typ) När vi sedan slutade ställde jag snällt upp min stol och begav mig sedan hem till lou för: KLADDKAKA :D De andra tjejerna slutade tidigare än mig så det var redan där. Därefter käkade vi kladdis, pratade skvaller och om våra otaliga kärleksproblem : ) Det var mys och får snart göras om ! :D Sedan drog jag (först som vanligt) för att åka till Sportlife med mami&sis och kan stolt här med meddela att Jennifer Zacharoff har införskaffat träningskort :D haha, kul va? En annan rolig sak var att jag träffade på en gammal lagkamrat (jag spelade fotboll tidigare) och när hon väl får syn på mig utbrister hon; 

- JA NÅGON VERKAR JU TRO ATT DET ÄR MODEVISNING HÄR ELLER NÅGOT !

uhm, det var intressant(?) att höra.. och höll nästan på att garva ihjäl mig xD Avudsjuka är sällan klädsamt därav det nära skrattanfallet och mamis gapande min brevid mig. Klockrent, så jävla klockrent! Så vad gör man då när en bekant slängt ut sig en sådan (dum?) kommentar? Jo man rättar på ryggen, sträcker på sig och kostar på tjejen ett leende. Det är precis vad man gör. För som sagt avudsjuka är sällan klädsamt och det är inte osäkerhet heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0