Leggins

image63image64image65

 



Lindsay Lohan a.k.a Lilo har på senaste tiden setts väldigt mycket i leggings. Kanske finns det en orsak till detta (förutom det självklara då) Att leggins är oerhört bekvämt och skit snyggt till klänning till exempel. Egentligt skvallerbloggaren Perez Hilton lär Miss Lohan ha avslöjat en hemlighet då det båda vistades på samma fest i New York. Hon lär ha berättat:
- Jag gör min egna leggins kollektion men det är en hemlighet. Det kommer ta tid men jag ska göra det.
Jag älskar leggins. 


Miss Lohan kollektion lär innehålla både tryck och mönstrade leggings.

Skulle du vilja köpa något ur Miss Lohans legginskollektion?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: ja, den är söt :)
Hm, beror ju på hur hennes kollektion kommer att se ut :)

2008-03-18 @ 20:23:06
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0