Lyxproblem?

Kära blogg :)
Sitter just nu och lyssnar på "glider i sommartider" Fan. Jag vill ha sommar. Jag vill ha sommar nu! Inte om några månader utan NU! Sitter även och pratar med Charlie på msn. Charlie är en kille från Varberg som förra året var min vindsurfingsinstruktör. Saknar honom lite(pyttelite). Det hade ju inte varit helt fel med sol, vågor och härligt solblekt hår.. Bli sådär härligt brun (mmm längtar) Kollar ut nu. Snö... 


image79

- All I wanna do is just to dance with somebody

Kommentarer
Postat av: Milissa

åh, surfinstruktörer är alltid snygga! (i alla fall min, och din nu med tydligen? :)
och glider i sommartider.. bästa sommarlåten
(lyssna på Caracola - sommarnatt)

2008-03-26 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0