Prov

Kära blogg :)

Kom nyss hem och sitter nu i köket (laptop är grejen) Vaknade idag halv sju(!) Way to go Jenna! Nationellt prov tio i åtta. Behöver jag säga mer? Snabbt in i duschen(knappt vaken) på med kaffekokarn och sedan hoppa i kläderna. Hann som tur var :) Fick till och med stå och vänta på bussen som var sen (!) Sedan när jag kom till skolan kom nervositeten och paniken. Hatar prov! Blir alltid äckligt nervös. Det är väl också därför jag hade med mig 4 blyertspennor, 1 suddigum och 1 bläckpenna. Ifall jag skulle tappa någon..? Medan även alla andra hade med sig äpple, banan och yoqhurt kom jag med en stor godispåse.. Jag är en gottegris and damn proud over it! Jag skrev, skrev och skrev. Satt där tre timmar och när jag lämnade in den ville jag bara därifrån. Även fast jag inte var nöjd med den. Varför är det alltid så? yeye. Nu ska jag äta mina apelsinklyftor(duktigt av mig) plugga lite och sedan träna :)


Puss&Kram
/ J


Kommentarer
Postat av: Helena

Ha en skön kväll!

2008-03-18 @ 16:13:07
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0