vårkänslor

Kära blogg :) 
Idag har det varit en lugn dag. Pluggat och självklart kör man då fast i krönikan "myten om den duktiga flickan"  Fan. Jag vet inte hur jag ska fortsätta. Vad gör man när man drabbas av skrivkramp? Ni har inget tips? 
För att prata väder. Underbart! Jag hoppas att ni som jag var ute i det fina vädret! Tog en promenad och lät tankarna flyga fritt. Sån härliga känsla :) Man känner sig så.. fri. Älskar när solen skiner! Gör inte ni? Fåglarna kvittrade till och med. Inte långt kvar till sommarn snart nu. Sommarn -08 ska bli den bästa! Lite sorgligt att det är mitt sista sommarlov men äsch. Enjoy the moment !  Ska ge mig ut snart för jag har sånglektion idag :) Händer för er del? Måste gå nu för jag tror att kladdkakan är klar :)
- MUMS !

Jennifers kladdkaka
som bara tar 10 min att göra :)

150 g smör
3 dl socker
1 dl kakao
2 tsk vaniljsocker
2 mjöl
2 ägg

1. Ungen sätts på 175-200 grader
2. Smält smöret i en kastrull och låt det sedan svalna
3. Blanda alla andra ingrindienser i en bunke avsluta med äggen
4. Häll i smöret i bunken och rör runt med en träslev
5. Smöra och bröa en form
6. Grädda längst ner i ugnen 10-20 min beroende på hur kladdig du vill ha den

- Lycka till och hoppas det ska smaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0