Welcome to my world

Kära blogg :)
Gick upp tidigt idag (det tog emot, men jag kom upp efter ca. h snoozande) Blev dock snabbt klarvaken och glad när mami ropade att hon hade gjort pannkakor :D Då for jag upp, käkade snabbt, drog på mig kläderna och sminkade mig. Sedan bar det av till jobbet. På jobbet hann jag lära mig en del nya saker, ha sönder färgmaskinen(men det fixade sig) och göra bort mig inför lillen. Var mega trött efter alla kunders frågor (vad målar man en järnbalk med?) kånkande av 10-liters spannar och kaffesug(jag försöker sluta helt, men ändå sitter jag här med en kaffekopp) och det var dagens klagovisa! Solade&tränade efter jobbet (mmm just lovely) Känner mig just nu som en överkokt kräfta(solade kanske lite för länge?) Planerna för kvällen är inte spikade, men kvällen är ung och allt kan hända..

Blir til att lära sig mer om färger.
Funkar inte att alltid fråga sini eller få hjärtklappning så fort
 en kund kommer in i affären..


Puss&Kram

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0