Det är bara jag

Kära blogg :)
I'm back. Helgen kan bara sammanfattas med ett ord: GRYM! Jag har testat på ett mycket spännande jobb; Bartender. Japp ni läste rätt. Bartender. Coolt eller vadå? :) Jag och 4 kompisar serverade alkohol och shotar till höger/vänster i onsdags under cortegen i Chalmers(det stora) kårhus. Onda fötter, viftade armar filled with cash och så kassapparaten som ideligen strulade. Det var ett äventyr kan man säga! Ångrar inte en sekund att jag sa ja till det. Bästa Valborgen på 3 år! Efterfesten för oss som sedan puffat var tyvärr inte mycket att hurra för så jag var hemma lagom tidigt; närmare bestämt 6-halv 7 på torsdag morron...

Torsdagen var allmänt seg och "bakisdag"(trots att man i princip inte druckit en droppe alkohol) Tilläggas bör att jag slockande runt 7 på kvällen. Snacka om att jag var trött!

Fredagen var det Danmark med la famille som gällde! Packade bilen full med vatten, andra godsaker och så bar det av :) Shoppade lite, besökte lukken(jag älskar stranden!) och gottade oss i solskenet.

Lördagen bestod av work, work, work. Sedan hem för att packa väskan, ta bussen till stan och träffa Lenika&Sandra. Aww sötnosar :) Fixade och donade(pizza hann vi också med!) förfesta lite och sedan tog vi tåget till Utby. Philip och Victor som hade fyllt 18 - Vi gratulerar :) Dans, alkohol(milissa jag tycker också fan att man borde införa alkohollås på mobilen) och glada människor. Det kunde inte varit bättre!(eller det kunde det men det kunde även varit värre som en viss person sa till mig) Var väl hemma runt 4. Thanks!

Idag har jag mest varit allmänt seg men trots detta så har jag hunnit med en hel del(inget av större betydelse dock) Förutom en sak. Det känns som att en sten lättat från mitt hjärta. That makes me happy :) Varit en sväng i stan - överallt och ingestans med papi. Sovit lite och nu ska jag faktist städa mitt rum. Ny vecka - en ny start. Hoppet är det sista som lämnar människan, right?

Puss&Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: milissa

bra att du håller med mig! visst är det helt enkelt livsfarligt med mobil och alkohol?

2008-05-05 @ 15:54:10
URL: http://milissamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0