För man är inte roligare än vad man gör sig

Jobbade idag och det gick alldeles utmärkt. Jag fick även ta ett litet snack med min chef om mitt schema inför sommaren. Pratade om lediga dagar, arbetstider och Wheels and wings :) Efter jobbet fick jag skjuts in till kungälv och fick sedan snällt stå vid övergångsstället å vänta på bilen :) Rolling rolling. Fick lite smått panik när mobilen började pipa för att jag hade lågt batteri.. Inte bra! Men då precis ser jag Therese & Co. Hoppar in i bilen å äventyret börjar :) Dunka plåt, skräna så högt man bara kan och självklart  i gott sällskap. Blev sedan grillning och ännu mera crusing. Det började bra och slutade kanske? inte lika bra i Eriksdal. Nu ska jag sova, jobba imorron då. 10.30-19.00 har ni inget bättre för er kan ni ju komma förbi en sväng :) Tofta Herrgård is the place! Sov gott allesammans :)

Puss&Kram
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0