Go(o)d morning

Kära blogg :)
Det var en jävla ansträning att ta sig upp ur sängen imorse. Allting bara snurrade så fort jag ställde mig upp. Men jag kom upp, rusade till bussen för att sedan missa den(!) Dock slutade allt väl. Papi kom och hämtade mig istället - Thanks dad! You're the best :)
Så nu sitter jag på lektion och skriver på min novell "En tjejs värsta mardröm". Fylld av intriger, avundsjuka och en del tårar. Jag vet inte ens själv hur det kommer sluta.. Förhoppningsvis lyckligt? Sugen på rast snart! Cause I'm hungry!

image135

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är för duktig som har skrivit en massa på din novell, du :)

Jag vågade köra, brum :D

2008-05-08 @ 23:26:20
URL: http://sussi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0