Hej :)

Vaknade härligt utvilad imorse :)
En dusch, en kopp kaffe och frulle får mig att känna mig som en ny människa. Idag var det även dags för de fruktade coop-testet. Det gick dock bra, fast inte så bra som jag hoppats :( Men jag tog mig iallafall runt! Så inte så illa. Jag fick  även lite senare glada nyheter av Mangan (!) Den satt gött! Därefter lunch och håltimma. Kan det bli bättre? Svar: Ja, det kan det faktist. Hoho :) Nationella provet i Engelska gick över förväntan. Fick bla. -VG på skrivdelen. Vilken lycka!  När jag skrev min uppsats gick jag därifrån med en känsla av panik och började drömma mardrömmar .. Om att jag fick ett fett IG i slutbetyg... Icke sa nicke!  För kompis det går bra nu, det går bra nu..


"They love to tell you stay inside the lines
But something's better on the other side"

Puss&Kram
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0