I need you

Dagen har varit .. omväxlande.
Vaknade 9.15 närmare bestämt och insåg att jag skulle vara på jobbet 45 min senare. 10.00 ! Lite panik.. Slängde mig in i duschen, snabbt på med kläderna och fick i mig en kopp kaffe. Vaken och i stort sett klar. Ett STORT tack till papi som körde mig till jobbet :) Lärde mig kassan, lärde mig kaffebryggaren och våffeljärnet. Efter detta var jag redo att börja. En del missar men stundtals var det utomordentligt bra. Kom väl hem runt halv åtta-åtta. Rätt död men lycklig som få och med pengar på ficka :)  Emelie det var urkul att jobba med dig idag! Vi ses inte allt för ofta :/ Men nu serru ska det bli ändring på det!  Du vet vad jag tycker och hur jag känner. Jag behöver verkligen dig! Jag finns här för dig! Du kan ringa mig dag som natt. Tvivla aldrig på det! Jag tänker inte under några omständigheter släppa dig. Du är min vän, mitt syre och självklart ett stort lyckopiller :) Vi ses på torsdag!

image140

- jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0